___Marker Karpiowy

wędkarski bazar :)

Moderator: Malak

Awatar użytkownika
Mafuba_i_Bogdan
junior
Kontaktowanie:

___Marker Karpiowy

Postautor: Mafuba_i_Bogdan » 09 lut 2013, 19:29

Witam kolegów wędkarzy. Posiadam i robię sam markery karpiowe produkty są sprawdzone i dopracowane, sam łowie karpie i jestem pewien ze produkt jest dobry i warty swojej ceny, nie ukrywam sprzedaje aby zarobić na sprzęt karpiowy, bo jestem uczniem...

Obrazek

Marker składa się z rurek 1m4szt 0.5m1szt 0.7m1szt- odcinek 0.3m jest oznaczony taśmami odblaskowymi, dzięki czemu jest bardzo widoczny z daleka i w nocy ładnie się odbija od światła, odcinek rurki/ciężarka 1m jest bardzo solidnie wykończony, rurki wystaje kółeczka dzięki temu można łatwo i szybko przyczepić ciężarek, łączenia rurek sa na wtyk dzięki temu w rurkach jest zablokowane powietrze i ładnie stoi na wodzie marker, łączenie wtykowe[dostaje dużo pytań na temat tego łączenia]odp. Wtyki na tyle trzymają jak się dobrze wsadzi to z dużą siła trzeba je odczepiać, od 2sezonów używam takich łączeń nigdy nie miałem przypadku rozczepienia się.Zapraszam do zakupy

Jestem bardzo otwarty na wszelkie sugestie 790509616 gg6007788.
Ostatnio zmieniony 07 mar 2013, 16:56 przez Mafuba_i_Bogdan, łącznie zmieniany 8 razy.
http://www.carpteamlublin.pl Mateusz 93' Koło Lublin Haczyk

miland
kadet
Kontaktowanie:

Postautor: miland » 09 lut 2013, 19:57

Witam serdecznie jeśli moge doradzić rurki nie moga być łączone na wcisk, bardzo często rospina się to i gubimy ciężarek.Lepszym patentem jest zastosowanie gwintu który połączy rurki.Pozdrawiam J.Milanowski

Awatar użytkownika
Mafuba_i_Bogdan
junior
Kontaktowanie:

Postautor: Mafuba_i_Bogdan » 09 lut 2013, 20:12